Veelgestelde vragen
Hoe kan ik inloggen?
Wil je graag inloggen om je opdracht met offertes te bekijken? Geen zorgen, dat is heel makkelijk. Nadat je een schaderapport hebt aangemaakt ontvang je e-mails om je op de hoogte te houden van jouw opdracht. In deze e-mails staat een knop die je naar je dashboard leidt. Zo hoef je geen moeilijk wachtwoord te onthouden!
Kun je deze e-mails niet vinden? Dan kun je in het loginscherm op "nieuw wachtwoord aanvragen" klikken en je e-mailadres invullen waarmee je het schaderapport hebt aangemaakt. Vervolgens ontvang je een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken en toegang te krijgen tot je schaderapport met offertes.
Mocht dit niet lukken neem dan contact op via info@fixico.nl, 020 261 07 20 of het chatvenster rechtsonder; we helpen je graag verder.
Was dit antwoord nuttig?
Hoe kan ik inloggen?
Wil je graag inloggen om je opdracht met offertes te bekijken? Geen zorgen, dat is heel makkelijk. Nadat je een schaderapport hebt aangemaakt ontvang je e-mails om je op de hoogte te houden van jouw opdracht. In deze e-mails staat een knop die je naar je dashboard leidt. Zo hoef je geen moeilijk wachtwoord te onthouden!
Kun je deze e-mails niet vinden? Dan kun je in het loginscherm op "nieuw wachtwoord aanvragen" klikken en je e-mailadres invullen waarmee je het schaderapport hebt aangemaakt. Vervolgens ontvang je een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken en toegang te krijgen tot je schaderapport met offertes.
Mocht dit niet lukken neem dan contact op via info@fixico.nl, 020 261 07 20 of het chatvenster rechtsonder; we helpen je graag verder.
Een andere vraag?
Neem contact op met onze schade-experts van maandag tot en met vrijdag 09:00 - 18:00